niedziela, 7 marca 2010

Premiera i masa błędów.....


Niedawno bo w piątek (05.03.2010) odbyła się premiera Battlefield Bad Company 2, gra jest naprawdę wspaniała, nie tylko pod względem grafiki, ale także grywalności.
Kiedy jesteś na planszy, możesz wszystko zniszczyć(Dosłownie), przeszkadza Ci jakiś dom, czy ściana? Wystarczy, że wyposażysz się w granatnik i już przeszkody nie ma.
Tryb Single Player był super, rozmaite misje, raz wraz z drużyną idziecie na wrogów, raz prowadzisz czołgi, quady, ciężarówki itd.
Natomiast multiplayer, cóż powiem tak grałem wraz z przyjaciółmi, może z 3-4 godziny po czym zauważyliśmy sporą ilość błędów, raz wywala z serwera, później zalogować się nie można....
Skoro już nam obiecano najlepszy multiplayer, jaki był w grach FPS, to może go w końcu dostaniemy?
Moja ocena gry na dzień dzisiejszy
Grafika:10/10
Muzyka:9/10
Single Player
Grywalność:10/10
Multiplayer: 5/10 (Dlaczego taka słaba ocena? Otóż dał bym 9 lub nawet 10, ale DICE robi chyba sobie kpiny, w multiplayer, albo wyskakuje okienko,że jest brak połączenia z serwerem, albo jak się dołączysz do gry (Raczej Cudem) to po minucie PunkBuster wywala, bez powodu....Albo nie można się wcale zalogować..... Dlatego taka słaba ocena na dzień dzisiejszy, jak poprawią te OGROMNE błędy będzie 9 lub 10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz